Torsdagsväder

Godmorgon! Jag vaknade innan klockan ringde och var pigg som en mört! Det är strålande väder ute också, vilket inte kan annat än bidra till det goda humöret...
Nu sitter jag och pratar med min syster på msn, vi pratar om julen. Verkar som om alla ska iväg. Vart ska jag fira då? Hade nån tänkt?
Idag börjar jag jobba klockan 13, och innan det ska jag bara ta det lite lugnt, äta frukost i lugn och ro, dricka kaffe ännu lugnare, och sedan vid tolv börja promenera till jobbet. Det är så vackert ute så man måste ju bara profitera på det fina vädret!
Men jag har riktigt ont i höfterna egentligen, så det blir en väldigt lugn promenad. Jäkla ben, de får mig att känna mig trettio år äldre än vad jag är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0