Tisdagkväll

Hej!
Lång dag, jag vet! Jag kom precis hem efter att ha träffat Edvard på stan. Vi gick till Mono där vi åt middag och tog några öl. Av någon anledning så dricker jag öl. Men det är icke att förakta, det är en mycket trevlig social dryck då den inte verkar så snabbt! Minuset ligger väl i alla kalorier den innehåller...
Nu måste jag toksova, ska upp klockan 6 imorgon för jobb!
Men jag ser dödssur ut på Mono. Det är jag inte.
Fina baren!
Sån! Då får vi se vad fem timmars sömn gör med mig. Underverk, hoppas jag!


Kommentarer
Hanna

Jag fick SVAAAAR av TV4! HHAHAHAHAHAHAHA



Hej Hanna!



Tack för ditt mail.



Utgångspunkten för placering av reklamen from 1/8 är att vi under ett entimmesprogram gör 3 st. reklamavbrott. I halvtimmesprogram gör vi ett reklamavbrott, men då har vi även reklam mellan programmen.



De flesta program och serier som köps in eller produceras efter en internationell förlaga, tex Idol och Let´s dance, är gjorda för tre reklamavbrott per timme.



I flera år har TV4 haft rätt att sända 12 minuter reklam per timme under bästa sändningstid så det blir inte mer reklam då du ser dina favoritprogram. Däremot blir varje avbrott kortare än tidigare.



Med vänlig hälsning

Tittarservice

TV4-Gruppen

08-459 40 00



-----Ursprungligt meddelande-----

Från: [email protected] [mailto:[email protected]]

Skickat: den 24 september 2010 22:34

Till: Tittarservice

Ämne: Formulär: Kontakta TV4-Gruppen



Ditt namn = Hanna

Din e-postadress = [email protected]

Ställ din fråga här = Driver ni eller?

Först Nyheterna och reklam i 25 minuter. Sedan när filmen äntligen kommer igång igen. REKLAM efter 6 minuter av film!!!?

2010-09-29 @ 11:42:14
URL: http://siirala.blogg.se/
Neha

Ja, visst är hon:D

2010-09-29 @ 13:25:50
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
liindblaads

Hoho allt bra idag ? :)



/liindblaads

2010-09-29 @ 15:18:57
URL: http://liindblaads.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0