Sunday morning!

Jag har just vaknat upp i någons källare...? Jag vet inte vart jag är eller hur jag kom hit? Hela gårdagen är bara suddig och när jag kollar kontot har jag köpt massa, på ställen jag inte ens minns att jag varit på.

Neeeeeeeej jag bara skojar! Så KUNDE det ha varit, så är det för en tjej som också bor här. Men, icke pour moi. Jag vaknade visserligen i ett källarliknande rum, men jag vet precis vart jag är! Vi var ju hemma hos Iris igår och åt middag. Robin lagade världens godaste wok med lax och ris. Sedan satt vi och tittade på boxning (thai? vanlig? Ingen aning) och pratade lite. Robin och Iris somnade efter en kvart typ och jag och Jesper satt och pratade. Sen insåg jag att mina bussar hem har slutat gå (är det så här det ska bli?) och jag fick sova över hos Robin och Jesper.

Så här sitter jag nu, med fuktigt hår och mycket energi! Faktiskt så är denna källare ganska fuktig, men OJ vad bra det var för min hud! Skabben retirerade så att säga. Min hals kliar inte alls. Det kliar på ett enda ställe på armen. Jag kliar inte tillbaka.

Så! Då får vi se vad denna dag har att erbjuda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0