Stress vs slapp

Hola!
Phew, min lediga fredag blev ju inte så ledig som jag hade hoppats, det var mycket som skulle ordnas på en och samma gång!
På kvällen satt vi hemma hos Robin och Jesper, deras vän Emil hade kommit till stan på besök. Tanken var att vi alla skulle gå ut senare, men det slutade med att vi istället satt och drack drinkar och pratade och lyssnade på bra musik!
Snygga Robin i deras vardagsrum som är perfekt för att hänga i!
*
Jag sov i mina kläder (verkar blivit en vana, usch!) och åkte till jobbet. Lite trött var jag allt, för jag hade inte sovit så bra för 7 natten i sträck. Dessutom var en tjej sjuk så jag fick jobba över två timmar. Plus att det var lördag och massor med folk i butiken hela dagen.
Jag hade på mig mina Nudie-jeans som är helt utan stretch och supertighta, och med mina utslag så blev det katastrof! Som tur är så jobbar jag i en klädaffär och kunde köpa ett par mjuka men sköna jeansleggings (vilket är ganska överraskande eftersom att jag har avskytt leggings tidigare - något med att de är så... slappa), en räddare i nöden!
Riktigt sköna men också helt okej-snygga!
*
Igår skulle hela gänget verkligen ut, men jag kom hem så sent från jobbet, och fick underbart god Peppe's Pizza av min hyresvärdinna! Helt perfekt eftersom jag var för trött för att laga riktigt mat. Sedan satt hon och jag och tittade på tv och åt godis. Jag somnade tidigt och är pigg som en mört idag!
Senare ska jag nog åka över till killarna och tvinga dem att umgås med mig. Den piggaste får följa med ut på en promenad.
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0