Söndag

Jag vaknade liksom nu! Jag tror det var en bra sak att inte gå ut igår, jag måste ha varit i ett galet behov av sömn! Jag vaknade först av att Christoffer ringde mig halv åtta på morgonen, efter att ha varit ute hela natten. Skrattretande, eller med tanke på att jag legat och sussat samma tid. Han ringde för att han sa att han var alldeles för full för att kunna skriva ett sms! Det vet jag inte om jag tror på riktigt, han lät inte alltför full! Haha ja ja, spela roll!
Efter det kämpade jag länge med att somna om, och tänkte att två timmar till, till klockan tio kunde passa men istället vaknade jag klockan tolv! Skönt det, för jag känner mig helt utvilad, kanske lite seg men skönt ändå.
Idag tänkte jag promenera till stan, stallet hoppar jag över för jag ser att det är massa människor där nu. Jag väntar gärna tills det är lite lugnare. Jag ska försöka engagera killarna i en söndagsbio! Inte alltför dålig idé, tycker jag!
Lite segt är det dock eftersom det ser ut såhär utanför fönstret:
Ja det är väl lite ljusare i verkligheten då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0