Solo - Oslo?

Haha! Det går framåt här på höjden i Oslo. Taxin svarade och alla hade den söndagen blivit debiterade dubbelt (som om det hjälper mig?) och pengarna var på väg tillbaka till mitt konto. När vete sjutton. Och fler veckor har blivit aktiverade på adecco. Framåt, framåt, sakta men säkert.
Fick för övrigt min telefonräkning på min svenska mobil. MEN! KOSTAR mitt abonnemang 1000 kronor eller? Suck, jag tycker jag är så sparsam. Visserligen var det några sms-biljetter med. Och mina smspaket och surfpaket mini har jag nu sagt upp. Satte... Det kanske blir bra det här.
Nu sitter jag och försöker få liv i Philip i Schweiz, han skulle ha kommit till Oslo idag tillsammans med C, men han hade varit vaken hela natten för att jobba i sitt pokerrum (don't ask), och har inte gått och lagt sig ännu. Inga konstigheter gällande honom. Men jag har försökt peppa honom att boka ett flyg imorgon istället! Tror det fungerar.
Jag lyssnar också på Renan Luce, det var länge sen. La lettre, Les voisines och Monsieur Marcel är bäst. Innan det lyssnade jag på Big Lip, en vän här i Oslo. Riktigt duktig kille! Jag gillar hans musik!
Så då återgår jag till mitt administrativa arbete här uppe på min kammare i Oslo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0