Shrink

För övrigt kom jag på en sak. Jag får höra från olika håll att jag är smått galen och vissa har gått så långt att de med skräck i de uppspärrade ögonen sagt: "Amen du är ju galen!". Och jag har inte fattat någonting egentligen. Men nu kom jag på det. Att så länge allting går som jag vill är jag en kurrande kissemiss. Dock, så fort det spårar ut åt något annat håll blir jag smått vansinnig, ett kattskrälle som rivs. Inte när det gäller triviala saker men när det kommer till relationer. Och inte relationer med vänner. Suck.
I need a shrink. Och, jag behöver titta på Sopranos! ÅH! Det var ju hundra år sen. Wei. Sen, imorgon ska jag fotografera lägenheten (hej sjukskalle) så jag kan skriva hem och berätta. Typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0