Prickig

Ah! Vad gör inte lite mat för maggen? Kaggen. Mucho om man frågar mig. Nu har jag dessutom lyckan att:
  1. Bli mätt på nästan ingenting
  2. Laga mat av nästan ingenting
  3. Sällan vara hungrig
  4. Vara väldigt o-kräsen
Satte... Det är ju hyfsat lyckat i alla fall. Men alltså, en grej. Jag märkte efter att jag hade duschat att jag har massa prickar över hela kroppen. Typ torrhetsprickar. Som kliar ihjäl mig. De börjar från halsen, ner över hela kroppen. Jag undrar om det är allergiska utslag? Från vad? Jag blir lite nervös. Jag skulle behöva Fenuril, sån där pumpflaska. Jag har alltid haft helt babylen hud. Vadan detta?
Vad gör man då? Förutom att klia tillbaka. Det leder ju sällan till någonting gott. Olivolja-in hela kroppen?
Jaha jag hade tänkt att gå till fots till jobbet, det var så vackert väder. Det drog sin kos när det fick reda på att jag skulle bege mig ut. Så jag åker nog böss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0