Powerwalk i solen

Jag är just hemkommen från en timmes powerwalk! Jag älskar verkligen att vara ute och gå. Jag brukar gå så fort att jag nästan springer, men inte idag för jag har något knasigt i höfterna som gör att det gör vansinnigt ont att gå riktigt fort. Det är verkligen konstigt, och det sprider sig ner till fotlederna också. Så jag gick så fort jag bara kunde utan att det gjorde ont, och fokuserade mest på att vara avslappnad i rygg och axlar. Spände magen och traskade på!
Jag bor uppe på en backe, mot Grefsenkollen, och det gjorde det perfekt nu, en halvtimmes nedför och en halvtimmes uppför, på hemvägen!
Nu när jag kom hem så duschade jag, och my gosh vad härligt det var! Ta aldrig en riktig dusch för givet, för när du inte kan duscha normalt (som jag på en vecka), så saknar man det något otroligt! Jag trodde till och med att jag var redo för att raka benen men det var ju lite överkurs kan man säga, det sved väldigt mycket! Ouch...
Jag ska nu laga lite lunch, lax och wokgrönsaker (totalt inspirerad av Robin!)!
Fint att gå längs en bäck!
Något skev? Det är jättefint väder ute, men jag pälsade på mig ordentligt för att svettas riktigt mycket!
Det är så skönt att få lite mer hälsosamma vibbar, den sista tiden har jag bara ätit dåligt och inte rört på mig alls. Den sista veckan räknar jag dock som sjukdomstid, för jag har faktiskt varit helt utslagen av utslagen (hehe), och har inte haft energi alls till att göra något som tar längre tid än en kvart typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0