Plans plans plans

Det blev salladen! Och den var SÅ god. Jag är bäst på att laga mat, skönt. Då behöver jag ju inte gå hungrig. Gå hundring tänkte jag skriva. Va?
Efter middagen har jag bara slappat, duschat och pratat med mamma på Skype. Min fina mor. Hon är alldeles slut efter en kurs på jobbet, skönt att hon får veta hur det är när man pluggar! Saknar det inte alls just nu... Även om jag kan sakna att lära mig konstiga nördiga saker inorm språkvetenskapen. Jag fortsätter senare, var sak har sin tid.
*
Jag försöker ordna upp här lite för de kommande två månaderna, i oktober så får jag besök, det är Oslo horse show och mamma fyller år. I november så är det Hubertusjakt och middag hemma och jag fyller år. Jag måste få till det med resor hem och besök hit och så vidare. Svårt att planera när man inte vet hur man kommer jobba.
Just nu har jag ingen lust att åka hem heller, jag har varit här i fem veckor och jag håller fortfarande på att lära mig allting. Hur man stänger kranar, hur man går på en buss och såna saker. He. He.
*
Nej nu är jag dödstrött och ska lägga mig och sova lite. Måste först bara leta reda på min ulltröja från Filippa K, den är spårlöst försvunnen vilket är ett skämt i det här lilla rummet..! :D
Jag kör Chewbacca-style ikväll. Hår överallt!


Kommentarer
liindblaads

ohhjaa de blev den :)

god natt :)

2010-09-29 @ 23:07:32
URL: http://liindblaads.blogg.se/
meli

the RING!!

2010-10-17 @ 12:08:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0