Paket hemifrån!

Och från banken! Men det från banken var inte ens i närheten av så roligt som det hemifrån. En liten dosa av något slag... Ser ut som de där ficklampegrejerna som företag ger bort gratis. Som man trycker i mitten på? Jaja. Jag gissar att den hör till min norska internetbank, men jag har ingen jäkla aning. Clueless!
Paketet från MAMI var desto bättre. Mina vinterskor, en liten present och ett så fint kort. Ja inte omslaget kanske men innehållet!
Hur glad blir man inte när en sån här avi dimper ner i brevlådan, och ett litet spår av MAMI syns? Mammas fina handstid. Okej kanske inte på adressen (den är dessutom fel?) men på mitt namn. Fina mamma.
Fint kort, innehåller all kärlek bara en mor kan ge.
Uuuuäääähh! Jag bölar när jag läser. Fina mamsen.
Vad det här är kan bara Gud veta. Eller banken. Fast det är ju nästan samma sak.
OoooOOO vem är du och vad gör du?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0