On apprend jusqu'à la mort

Jaha nu har euforin lagt sig, och jag känner mig ganska miserabel. "Bra idé att träffa killen som du i ett år försökt komma över!" Verkligen en av mina tio bästa idéer genom livet. Det och att köpa ett par rosa Louis Vuittonskor. Som om de blir mycket använda eller?
Men, beslut är beslut och i alla fall så fattar jag mina egna. Och det blir kanske inte lika lyckat varje gång, men jag lär mig i alla fall. Jag kommer förmodligen dras till det som jag åtrår mest, om tillfälle ges. Men, jag har åtminstone känslor. Jag vill inte dö och veta att jag inte kände, levde, följde min magkänsla och mitt hjärta. Mitt mantra är också att "Universum är välvilligt", haha!
Ett par till rosa skor kommer jag i alla fall aldrig köpa igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0