Natt

Men jag glömde ju bort. Idol och val. Jag vet inte vilket jag är mest glad över att slippa. Förmodligen valet för Idol är ju i alla fall lite underhållning. Eller det är ju visserligen valet också, med alla Mauds och Monas. Lasse också. Jag är inte ignorant. Bara less. Tänk om man kunde förändra politiken radikalt, göra den helt annorlunda. Dessa valkampanjer når ju inte ut, första förändringen skulle ju vara att faktiskt infria dessa löften som ges. Idol kan man lita på. In med ogräddade bullar och ut kommer en färsk alldeles ny rikskändis. Galleriavärmare får man aldrig nog av. Ska nog titta på det nya avsnittet nu. Ja. Så har jag jobb alla dagar denna vecka förutom söndag. Känns fint det. I varje fall har jag någonting att göra (hela skaffa-vänner-processen maler i mitt huvud)! Inga bilder. Har inte gjort något värt att fotografera. Fast det är ju i och för sig kriteriet för alla bloggar verkar det som. Hej jag åt en banan *slutarljud*, hej jag vaknade precis *slutarljud*. Ja. Då så. Nighty.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0