Morr

Men jag blir galen. Eller egentligen blir jag så vansinnigt frustrerad att jag vill kasta datorn ut genom fönstret! Arrgh! Anledningen är ju såklart mina tidsrapporter. Jag kan lägga in alla timmarna för vecka 36. Men för 34, 35 och 37 går det IKKE! Du har inge jobber för öyonblikket, står det om jag väljer de veckorna. NEHE? Så I have busted my ass off för ingenting då? Va? INGENTING? Jag förstår självklart att jag inte kunnat få lön förrän jag har ett bankkonto och D-nummer. Och jag har väntat. Men att inte kunna lägga in de timmarna jag har jobbat och få lön för dem är en heeelt annan sak. Då hjälper inga skoj i världen. Jag frågade min kontaktperson om hemsidan from hell kunde fungera på fredag, då tidsrapporterna skulle vara inne, så fick jag svaret: ja det hoppas jag, he he. HE HE?! HEEEE HEEEE? Det HOPPAS jag också kan jag säga.
Usch jag gillar inte mig själv när jag blir galen. Jag blir så... galen.
Nu sover vi på det här och hoppas på en fiiiin dag imorgon. Dagen ska börjas med att ringa till taxikontoret, och sedan blir det till att bråka tidsrapportbråket. It's gonna be a great day.
(Faktiskt så är jag på ett bra humör, jag bara blir tokig, för i tre veckor har jag hållit på med dessa tidsrapporter)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0