Mjäk

Jaha då var det lördag. Kul. Eh. Could have been, om man säger så. Det här var ju segt. Jag har lagat en middag som var god, druckit en öl och ja.. All dressed up but nowhere to go. Ska man anamma filmernas stil och sätta sig i en hotellbar? Men gud var sorgligt. Cannot do. Har ju inte ens råd med en drink, jag har ju inte fått lön på hundra år. Ja..
JORÅSATTEEE...
Kom hem, lördagkväll, viker tvätt, lagar mat. KUL LIV! Jag blir tokig. Det här är ju sorgligt. Jag har ju ingenting direkt att vara pigg över imorgon heller. Ge mig jobb typ! Jag har svårt för att bara "amen tjena Sofia heter jag WANNA BE MY FRIEEEEND FOREVER AND EVER?!" Det känns ju lite... needy. Allt jag vill är ju bara att hänga med några. Kanske dricka en drink... eller åtta. Nån?
Usch så patetiskt. Ugha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0