Men fräsch tjej

Alltså kul grej. Eller inte, beroende hur man ser på saken. Jag sprang som sagt till affären ju. Och av anledningar som är mycket oklara så hade jag inte underkläder på mig (första gången i mitt liv, I swear! Okej inte första gången).
Det är ju ändå rätt OK, jag menar, det är ju ingen som vet.
OM man inte tar på sig de enda jeans man har där dragkedjan åker ner av sig själv hela tiden. Alltså. Hallå. Vad ÄR det för white trash brud som gör sånt? Jag, vet vi nu. Jag vet att jag hade skrattat ihjäl mig om gylfen hade åkt ner i typ kassakön. Plötsligt blev det kassaKön (shön). Hehehe.
Hehehe. Hehe. (Jag hade faktiskt en lång tröja på mig som jag drog ner låååångt).


Kommentarer
Hanna

TV4 måste skämta!?

Jag har inget bättre för mig en fredags kväll så jag har bänkat mig i tv soffan, laddat med gurk & morotsstavar och kollar på Fredagsfilmen på fyran. Alltid lika störande när nyheterna flikar in runt 22 snåret. 25 (!!!) minuter senare hoppar filmen igång igen. Det tar hela 6 (!!!!!!) minuter innan det är dax för reklam igen! Dom måste ju skoja? Jag blev så irriterad att jag a.k.a tantvarnings-Hanna mailar (?) TV4 och klagar över hela scenaroit.



Två ångestframkallade saker:



1. Jag sitter ensam hemma på en fredagkväll.

2. Jag KLAGAR på TV4s hemsida över reklamavbrotten som stör min filmkväll!

2010-09-24 @ 22:41:51
URL: http://siirala.blogg.se/
Sofia

Hahahahahahahaha! Aaaahahahaha! Vad fan?! Nu har det gått för långt. Ta ditt pick och pack och kom hit! ;) Men jag har hört att det skulle bli mer reklam, alltså att de får mer tid att sända reklam på men får "möjligheten" att lägga in den som de vill, så att det ska passa till tvprogrammet. Men det är ju fan skrämmande egentligen? host piratebay host...

2010-09-26 @ 14:32:20
URL: http://broli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0