Lite off

Nu är jag tillbaka igen! Back on track! Jag var lite... under, ett tag. Öl är ju verkligen en helt toppen dryck, håller jag inte med? Min ganska dumma fåne, som om det är bättre än någonting annat? Jag var helt död i morse när klockan ringde 6. Jag väljer verkligen mina dagar!
Men vi firade att Edvard landat ett schysst uppdrag. Då får man ställa upp! Det var väldigt trevligt, så jag är hellre trött en dag på jobbet än perfectly fine och utan liv typ. Men trött var jag. Det var lite... tungt... så att säga att jobba. Men efter ett par timmar gick det över och jag var lika pigg som vanligt! Dock somnade jag som en stock när jag kom hem, och vaknade inte förrän trettio minuter sen. Skönt!
*
Man har alltid lika roligt med Edvard, det är som att vara på en plats där man andra människor bara är statister, och man planerar alltid någonting lika extraordinärt eller hemligt. Oftast både och. Nu ligger Moskva inte särskilt långt bort... ;)
*
Nu ska jag laga lite middag, är sugen på antingen nudlar (ja, jag vet! De kom tillbaka till mitt liv) eller en god bacon- och fetaostsallad. Jag vet ju vad jag borde välja. Men det är ingenting ont i nudlar!
So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0