Jobb

Jag var just lite fräck. Jag mailade igår chefredaktören/ansvarig utgivare på ELLE Norge, för att fråga om jobb. De hade inga lediga just nu. Men då fortsatte jag ändå att höra.
Jag har suttit och funderat på vad det är jag vill göra, och jag kan inte förneka att jag har ett stort intresse för att skriva, jag kan redigera text och bild, jag tycker om mode. Då passar Elle väldigt bra! Det är den enda stora tidningen jag faktiskt skulle kunna tänka mig att arbeta för. Vecko Revyn och Cosmopolitan känns bara som ett gäng gymnasieungdomar som hastar ihop. Så ska man heller inte säga, eftersom jag vet vilket arbete det ligger bakom varenda sida.
Ta inte ett nej för ett nej. Ett nej är ett kanske och ett kanske är ett ja.
:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0