J'ai envie de...

Mycket här tar slut! Alltså produktmässigt. Jag behöver:
  • Nya nagellack! Alla bra från Mavala tar ju slut. Min favorit är "Nice" men jag tror jag körde sista vändan på den nu. Det gick lite... trögt. "Bordeaux" är schysst fortfarande. Bra höstfärg. Men sen då. Jag råkade ta med mig "Ankara" som är helt slut, och sen två blå nagellack från Depend som bara är jättekonstiga. Ett lila från Depend är med också, det är ju okej.
  • Nya skor. Helt skulle jag vilja ha ett par fina loafers (går ju när det inte regnar!), ett par stövlar, med lagom klack, plus ett par fräscha vita gympaskor som är lagom slimmade men ändå mjuka att jobba i (prova själv att stå upp i åtta timmar i sträck!).
  • Dunväst. Gotta have.
  • Nya tröjor, känner mig superbegränsad, jag vill ha nytt varje dag typ! Till jobbet alltså. Och en gosig tjocktröja.
  • Klippa mig! My godness jag BEHÖVER KLIPPA MIG! Det är helt sinnessjukt hur slitet mitt hår är. Det har gått så långt att jag nästan inte längre bara leker med tanken på att klippa mig själv. Håret darrar av skräck för kökssaxen.
  • Färga nämnda hår. Sommarens blekning känns inte lika fräsch längre när oktober börjar närma sig? Someone tell me why? Det skulle underlätta för min redan ansträngda wallet.
Det är bara ett litet utdrag, jag kommer på nya saker hela tiden. Varför jag inte köper och gör allt på listan? För jag behöver para för att görat! Gah! Jag har inte levt i ett sånt här vakuum på... aldrig!!! Hjälp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0