Hösten: Idol och val

Kanske inte i den ordningen, nej. Val och Idol? Nej jag vet inte. Men ... nu kom jag att tänka på vad en lärare sa till mig en gång: "Börja aldrig en mening med en negation Sofia". Men? Jag skulle skriva en novell eller liknande, och inledde med en inre dialog hos huvudkaraktären. Le personnage principal. Jag tyckte det var fiffigt, men så icke läraren. Jag tycker nämligen att man får inleda en text med precis valfritt ord! SÅ. Nej. Nej. Nej! Så då. Helt out of topic. Got it out of my system. Snikade till mig en lunchbox för 10 kronor på Rema 1000. Motivet är ingen mindre än Hannah Montana. Jag vet inte vem det är. Men det var en rejäl och bra låda att förvara mat i. Nu har jag suttit och fixat med mina jobbtimmar, har jobbat 90,7 timmar i slutet på den här veckan bara sen jag kom hit. Nu hoppas jag bara att mitt skattekort kan komma så jag kan få ut pengarna! Då ska jag fira.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0