Hitt på nå

Åh jag fick panik, typ DET HÄR ÄR TRÅKIGT JAG VILL GÖRA NÅT KUL! Men vad detta "kul" har jag ingen aning om. Jag vill vara åtrådd av hundratals vänner, alla ska vilja ha med mig på just deras grej! Men det går ju inte. Så fungerar det inte. Är man en trött råtta som åker hem innan midnatt blir man ju inte direkt center of attention. Jag ska träffa Edvard senare i alla fall. Jag typ bad om det. Haha! Robin sa till mig igår att jag behöver tjejkompisar. Jag vill inte! Jo det är klart jag vill. Men hur lätt är det att ragga tjejvänner? Det blir ju mest akward. Jag jobbade med en supertrevlig tjej igår på Oslo City, men vadå ska jag bara: hej ska vi inte byta nummer och hitta på nåt någon dag - förresten, jag raggar INTE! Usch, svårt det där.
Hittade en kul lista: Visste jag.....

att jag vill
känna mig tillfreds. 
att jag har ingen stor känsla för socialt samspel, inte just nu i alla fall.
att min senaste kyss var alldeles för länge sedan! 
att jag lyssnar mycket på John Mayers alla låtar. Och pappa.
att jag funderar på om det är farligt att ha en sned rygg?
att jag pratar väldigt gärna om det som är hemma, typ språkstudier, min häst, min familj och Ekerö. Va?
att jag inte gillar otrevliga kunder! Förstår de inte att servicen blir 100 % bättre om de är vänliga?
att min första riktiga kyss var inte så nice.
att jag avskyr när folk snackar om saker de inte har en aning om. 
att kärlek är mjuka dofter, fina samtal och en vacker häst i högt gräs.
att jag gillar nagellack och läppglans i fina färger. Och vacker inredning.
att jag alltid kommer att försöka följa min magkänsla.
att jag är förälskad i mitt mod att flytta, och mitt flyt för tillfället!
att sist jag grät var faktiskt länge sedan, jag kommer inte ens ihåg? Högt i alla fall. Inombords kan jag brista ut i gråt när som helst.
att min mobiltelefon är numera tvilling, jag har två. Konstiga tvillingar dock, då den ena är norsk och den andra svensk.
att när jag vaknar på morgonen har jag numer den fantastiska möjligheten att se mig själv i spegeln det första jag gör! Ingen vacker syn! Jag tror det hjälper självkänslan. Och möjligheten att öva på snygga sov-poser.
att innan jag går och lägger mig läser jag alla bloggar jag läser en sista gång, sedan tittar jag på de serier jag missat och slutligen läser jag i någonting. För tillfället i ett norskt nummer av Tara, typ juninumret.
att jag just nu tänker på vad fan jag ska göra av den här dagen. Om jag orkar promenera in till stan.
att i morgon kommer jag sova ut, och sedan jobba till 21.15.
att jag hoppas på att få ett skojjigt jobb.
att jag verkligen vill få typ... pengar? Nej jag vet inte. Fina relationer med fina människor /Pretto, 23 år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0