Good day

Ahh! Det var kul att jobba idag! Jag hade faktiskt lyckats tanka upp energi under min "långledighet" (förr i världen innebar långledigt mer än en vecka i sträck)! Jag var pigg trots nattens vaka. Men inte une nuit blanche igen alltså, för även om jag var pigg såg jag lite sliten ut...
Så ja.
Jag tappade mina jobbnycklar i toaletten. Varför?! Det är inte första gången jag gör något sånt. Sist var det visserligen min egna mobil i jobbtoaletten men vad fan. Jag fattar inte varför jag är så klumpig just omkring toaletter? Där man absolut jättegärna tappar saker. Som tur var så var det BB, before buisness.
Innan jobbet idag gick jag till apoteket och köpte allergitabletter (man bara HALLÅ det är allergitabletter, inte botemedel mot cancer, sluta overcharge mig för allt!) och gulpade i mig en genast. Jag tror det faktiskt kliar lite mindre. Det är säkert placebo ändå. Jag frågade kvinnan på apoteket om jag kunde få överdosera och på så vis bli frisk snabbare. Men, det enda som hände då var tydligen att man får mer biverkningar, inte mer effekt. Darn diddelidoo. Så jag får hålla mig till en tablett om dagen.
Så i natt hoppas jag på att få sova, hela natten! Jag ska smörja in mig med anti-kli-salva innan jag somnar. Usch, den här natten var inte kul alltså, jag blir nästan lite nervig av att gå och lägga mig!
Det går nog bra! Nu ska jag se om jag hittar några roliga serier att titta på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0