Godis, I salute you

ARRGH! Detta GODISSUG! Jag har hört om det men aldrig själv fallit offer för det. Vad gör man? Ger man efter? Tar man substitut (and trust me, det har jag gjort)? Eller ignorerar man det bara? Jag borde bara ignorera det för att slutligen bli av med det. Men. Det. Är. Så. Starkt.
Jävla affärer att ha öppet till 23. Vad är det för påhitt? Fast det hjälps inte, för när de har stängt så finns det en dygnet-runt öppen Statoilmack här. Så jag kan vara godissugen vilken tid som helst på dygnet. Det kommer alltid att kunna stillas.
Sååå... Jag har bytt lakan i sängen till de som jag tvättade när jag kom hit. Med deras tvättmedel. Det ultimata testet för att se om det är det. Men hur allergisk kan man vara mot ett freakin tvättmedel? Det gör RENT. Det ska inte skada någon. Det har aldrig skadat mig, och här har vi människan som tvättar sina underkläder i Euroshopper-tvål när hon är på resande fot. Inget tvättmedel ska komma och tala om för mig! att det kliar. Men kliar, det gör det.
Så. Skulle man nu kunna tycka att jag är värd en godisbit eller två? När hela kroppen ser ut som Vulkanutbrottet? Jag är säkert allergisk mot godis, vore inte det toppen? Ah godis is on my mind... Godisgodisgodis. Sluta!
Men jag kanske skulle ta en promenad ner i alla fall....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0