Gettin' better

Oj vad jag somnade förut! Sov över en timme tills min hyresvärdinna knackade på. Fina hon, hon vill verkligen hjälpa mig.
Det hjälpte verkligen med lite sömn. Min gnista har sakta börjat återvända.
Vi satt och pratade i över en timme och ditten och datten och hon är verkligen en sån människa som vår familj kunnat vara vänner med på "riktigt". Känns bra.
Mina utslag... är i schack faktiskt. Inte så att det INTE kliar, men det är inte heller så att jag måste riva. Imorgon hämtar jag ut tabletterna och knaprar på! Har ju överdoserat mina andra allergitabletter utan resultat så nu jäklar! Imorgon ska jag städa, tvätta, handla, fixa. OCH ta det lugnt. Sova, gå en promenad i området vilket jag aldrig annars hinner, och sen möta mina fina vänner på kvällen. Underbara vänner. Robin, Iris och Jesper. Även om jag inte träffar Robin så ofta så betyder det så otroligt mycket att bara veta att han är här, bara en 15 minuter ifrån när som helst.
Nu ska jag prata vidare med min Ystra Syster på msn, och sen läsa lite bloggar och annat sköj på Internet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0