Feed me?

Gah allt detta har gjort mig lite lätt melankolisk. Som om jag behövde det liksom? Mer. Min finska sida har enough already. För övrigt vet jag att jag blandar in skitmycket engelska, vet inte vad som hände där liksom, men fan. Och jag svär. Men vem bryr sig? Jag har en bachelor i svenska, så det är ju nu jag FÅR svära och skriva på svengelska? Det är först när man vet reglerna som man kan bryta mot dem.
*
Min mage kurrar men jag känner ingen hunger. Är det så det ska vara? Jag åt senast vid elvatiden. Två mackor. Och en massa choklad och ostbågar också i och för sig, men någonting i mig räknar det inte som mat... Jag ska lösa det, jag lovar. Ingen behöver bli orolig. I just can't find it in me att laga mat, eller tugga för den delen. Suck


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0