En mycket bra dag!

Phew, då har jag landat lite efter jobbet! Jag slutade ju 21.15 och åkte raka vägen hem efter det. Sedan har jag bara lagat middag (och morgondagens lunch som jag lägger i Hannah Montana tills vidare!) och pratat på msn med Yster och Emelie. Nice.
Mindre nice är att jag försöker logga in på adecco.no men det går inte! Jag blir GALEN! Tack adecco, nu kanske jag inte kan knappa in mina tider då? Så jag inte får någon lön NU HELLER? Suck, jag blir så trött! Jag är redan trött, det är väl därför...
Nu hade jag tänkt att titta på det senaste Gossip girlavsnittet, men eftersom att sidan där jag tittar är nere för tillfället så går inte det HELLER! Häpp! Gå inte då.
Så nu går jag helt sonika och lägger mig.
Tata!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0