Det lättar!

Jodå, jag fick sova hela natten! Och kliandet har lugnat ner sig avsevärt. Tack Jesus, lärjungarna och alla fåren. Jag hade nog blivit lite galen om det här inte hade fungerat!
Haha, kul på jobbet igår, alla bara: "amen, beställ tid hos en privat läkare, man får tid JÄTTEsnabbt!" Man bara, ja jo, men ett besök kostar 800 kronor. Inte det att jag inte skulle betala det om jag trodde det gav någonting, men jag skulle lika gärna kunna visa utslagen för tanten på 62 på ICA. Ingen kan ju bara SE och ba: ah, det är äckulus utslagus du har.
Så ja. Nu har jag plattat mitt tjocka hår och ska sminka mig och klä mig. Jag har inte duschat för det är inte direkt bra för huden. Fräscht det känns... Som tröst kan jag säga att jag större delen av dagen fryser. Så värre kan man ju ha det!
Si ju lejter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0