C'était une fois...

Det var en gång en väldigt trött människa. Hon hette Sofia och dog när hon kom hem från jobbet.
Nej inte riktigt. Men jag ligger och äter godis tills jag spricker, min mage har svullnat upp till dubbel storlek, jag ser typ gravid ut, och ögonlocken klipper. Jag är inte så värst trött i huvudet, mest i kroppen. Det är illa när man knappt tar sig hem från bussen för att fötterna gör så ont i varje steg. Och då har jag mina löparskor på mig. Med hälinlägg. Det är hälarna som värker mest. Usch! Fram för mer stillasittande arbeten! Kom igen!
Sånn då! Alldeles strax ska jag uppbringa tillräckligt med energi för att ta mig upp och gå tre meter till badrummet och borsta tänderna och tvätta av mig sminket.
Imorgon jobbar jag mellan 12 och 20 nere i Oslo City. Efter jobbet ska jag möta upp Edvard och ta ett glas (jag lär väl somna efter en halv klunk vin, huvudet pang! rätt i bordet), och sedan ut med mina fina killar Robin, Jesper och Jesper. Den sista Jesper kom i förrgår och jag har inte hängt så mycket med honom innan, men jag känner på mig att han är en raring!
Hyggelig då, nå skal jeg kose meg litt, siden lese etterpå! Hehe hej norska.
Gnight!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0