Bild på mäj

Ibland slås jag av känslan att "oj, jag gjorde det verkligen. Jag bara flyttade och började på ett annat ställe. Och det var ju inte ens svårt" eller "look at me, här står jag och jobbar i Oslo". Haha! Det är lite fånigt, men det är också kul att ha gjort det. Det VAR ju inte så svårt. Svårigheterna ligger väl någon annanstans. Och bara väntar. Hoppar på mig när jag minst anar det.
Och så jättetöntigt, men jag tog en bild på mig själv! Jag vet att Ystra Syster vill se hur jag ser ut om dagarna.
Givetvis ber jag om överseende med hela fjortis-andan i bilden! Allt finns representerat: blixt i spegeln, konstigt ansiktsuttryck, handen på höften. Men jag kanske inte är mer än en simpel fjortis?
Nu ska denna 14-åring sticka till banken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0