Beautiful monster

Alltså om mina utslag ska fastna på min kropp måste jag nog byta karriär. Från att ha varit människa får jag bli kameleont.
JAG ÄR FÖR FAN HELT BUCKLIG ÖVER HELA KROPPEN!
Okej, nu jinxar jag det här så det finns inga gränser, men jag har inte (hittills) fått på ansikte, händer och fötter. Skulle det börja klia på händer och fötter skulle jag dö av gråt. Ansiktet bryr jag mig inte så jättemycket om, rent utseendemässigt vill säga, där kan man klia ganska fritt. Det är händer och fötter jag oroar mig över.
I natt var kliandet så intensivt och häftigt att det kändes som om jag brann. Jag struntade i alla förmaningar om att inte klia tillbaka och rev sönder mig. Helt sönder och samman.
Jag har googlat järnet nu och jag tror jag kommit fram till vad det är för fel på mig. Allergi. Urticaria. Nässelutslag. Herregud.
Nu ska jag göra mig i ordning och åka till jobbet. Jag är lite nedslagen över mina utslag. Jag oroar mig så lätt. Det blir nog bra.
En dag kommer jag se tillbaka på den här tiden och bara: HAHA kommer du ihåg när jag precis flyttat till Oslo och fick VÄRSTA utslaagen? Mohahaha!
Just nu är det fan inte ett dugg roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0