Vila

Glorious day! Jag vet inte. Jag har inte riktigt tittat ut. Men på termometern stod det åtta grader för någon halvtimme sen. Helt okej!
Jag hade planerat en lååång sovmorgon, efter gårdagens orättvisa. Men ett sms innan klockan nio satte stopp för den utopiska drömmen. Inte mycket att sätta stopp för egentligen, i drömväg. Jag drömde att jag spillde vatten över min dator, men att eftersom jag hade tecknat en försäkring på den så rann vattnet bara av. Sedan drömde jag något om Blondinbella också. Värt.
Jag önskar jag skulle iväg på något skoj, eller att jag hade massa energi, men faktum är att jag har huvudvärk, ögonlock som inte vill öppnas och är allmänt tömd på energi. Så jag vilar lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0