Vi vann!

Under de här Club-dagarna hade vi även en liten intern tävling om att värva nya medlemmar! Det gick superbra för oss och vi vann högsta pris. Det innebär att alla i personalen får ett presentkort på 500 kronor i butiken. Det är verkligen toppen, det är ofta såna där små morötter som delas ut, så att man känner att det är kul att jobba hårt och faktiskt få lite utdelning för det. :)
Nu har jag just kommit hem från jobbet, jag promenerade som vanligt och det är så härligt. Luften är hög och klar, även om det är ganska molnigt. Men det regnar inte nu i alla fall!
Jag ska bara slappa lite nu innan jag ska ner till centralstationen och möta Ystra Syster som kommer med tåget vid halv nio-tiden. Det ska bli härligt att bara snacka skit och hänga med min bättre hälft!
Fel håll, igen. Jag känner mig stark i benen! Det är ganska många uppförsbackar på vägen hem, men de känns inte ens! Idag har jag träningsvärk i magen, på sidorna och i ryggen! Jag gjorde lite övningar igår kväll medan jag väntade på att se klart filmen. Effektivt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0