Lördagsgodis

Hola!
Här sitter jag och äter. Ovanligt va? Jag slutade jobbet klockan 18, och åkte direkt hem efter. Det var lite sega kommunikationer nu på kvällen, så det tog ett tag. Till jobbet gick jag, men jag ville inte riktigt gå nu, det blåser så mycket och är lite kallt. Till slut kom jag hem i alla fall!
Jag lagade världens godaste mat, eller ja. Gott, då. En pastasås. Wo. Alla gör vågen. Nu sitter jag och äter kakor. Ovanligt, igen!
Och jag åt mer av tårtan. Och några KappAhl-godisar.
Här sitter en gräddbakelse!
Euroshoppers Chocolate chip cookies är helt bäst! De är så goda att det inte är klokt, de smälter i munnen!
Stratos Dobbel är en ny favorit. Ser inte mycket ut för världen i sin linda, men alltså. Det må vara kärringgodis, men vit choklad omlindad av mjökdito är en oslagbar hit!
Så då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0