Fin helg med fina vänner

God eftermiddag! Solen skiner i Oslo och jag har lite städryck, ska börja alldeles strax! Idag ska jag ordna med kvitton och tider och sådant, typiska söndagssysslor.
Igår eftermiddag somnade jag som en stock här hemma, och vaknade vid halv sju eller någonting. Ganska välbehövligt då.
På kvällen mötte jag åter upp mitt glada gäng på en bar där de hade suttit sedan klockan 16 (!) och druckit öl. Jag tog ett par stycken själv. Vid tolv bröt vi upp och promenerade hem till Robin och Jesper. Vilket visade sig vara liiite längre än vad vi trott, så en timme vandrade vi i Oslonatten.
Jag och fina Robin
Vackra Iris och Robin (stolt som en tupp)
Jesper och Jesper
Idag har jag först åkt hem från killarnas, och väl hemma gjorde jag i ordning en schysst frukost med ägg och bacon, grönsaker och frukt. Och kaffe.
Inte mer än så.
Skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0