Tråksöndag

Jag kommer nog inte på länge vänja mig vid söndagarna i Oslo. Vad gör man när allting är stängt? Allt. Promenerar? Jag är riktigt seg, borde verkligen gå ut och gå för att få lite energi, men jag hittar den inte någonstans! Jag är bara sugen på att köpa Ben & Jerrys och bädda ner mig i sängen och titta på fyra filmer i rad.
Det är sån lyx att kunna göra vad man vill vilken dag som helst i veckan, där har Stockholm en upp på Oslo. Här blåser typ såna där ökenbuskar över gatorna varje söndag.
Jag har städat och ordnat, och bäst av allt: MAMI har bokat biljetter till Oslo, den 25e anländer hon! Det är om bara ett par veckor. Jag är lycklig.
Egentligen borde jag göra någonting. Jag borde ha en söndagsdejt! Jag dejtar min spegelbild för tillfället...
Nej, nu får jag skärpa till mig och ta på mig joggingskorna och ta mig ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0