Söndagarnas Söndagar

Jag gjorde helt rätt i att inte stiga upp:
Säg mig, skulle inte ens den tappraste människa låta bli att gå ut idag? Juste. Så jag har tvättat lite, för hand. Det går inte att tvätta i den här tvättstugan på söndagar (ingenting går att göra på söndagar i Norge) för söndagarna är "heeeliga".
En del av min stora garderob fick agera torkställning:
Ikväll ska jag på sleep over hos Robin! Jag ska ta med mig kläder att ha på jobbet imorgon. Det finns någonting väldigt gulligt över det här tycker jag. Som om vi var 16 och inte 24. Förutom att vi numer tänker på framtiden, jobb, lån, lägenheter och skatter typ. Eller ja. Egentligen tänker vi väl inte på det nu heller, det är bara att vi borde tänka på det!
Life is too short.
Men det här, det är Söndagen. Det har aldrig varit mer Söndag än just idag. Skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0