Små små saker

Jag hade lite lätt ångest för att jag inte skulle orka se det nya Gossip girl-avsnittet, jag är så trött! Men, med all den tur som följer mig här i livet så kom jag på att denna vecka är det ju inget Gossip girl!
Tänk, att så små ting kan göra en så behaglig till mods.
Jag borde skaffa en hobby. Men hon står ju i stallet och tuggar hö och har kanske lagt sig ner just i detta nu. Min fina häst.
Svettig efter ett som vanligt lyckat träningspass. Jag vet inte vad jag skulle göra utan fina Saga. Ibland förstår jag inte hur jag kunde lämna henne! Men jag vet att hon är i goda händer och att jag ändå får vara med och ta hand om henne. Mitt lilla hjärta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0