Onsdag

God morgon! Jag sitter och lyssnar på gamla Kent, det var länge sedan och det är riktigt befriande. Låtarna tar mig tillbaka till 2004, Gran Turismo, bad hos Bubblar-Martin, Ponnyn Paula och inga bekymmer.
Haha. Klart jag hade bekymmer då också. Men de var så banala. Det tycker man alltid. Vad är det med mina bekymmer idag som är så himla allvarligt? Jag är inte skyldig någon spelhaj 300 000 kronor, med ränta. Jag har inte brutit alla ben i min kropp. Jag har inte heller råkat göra någonting som verkligen skulle skada den som fick reda på det. Helt safe.
Vad fånig man är. Som om det var så mycket bättre då? Men det är ljuva minnen.
Jag sov gott, så gott.
Idag är det världens bästa mammas födelsedag! Mamma är allt. Vad avundsjuka alla måste vara för att jag har de bästa föräldrarna i världen.
Nu blir det frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0