Nighty night!

Jag är så trött efter veckan, det här är min fredag liksom, så ikväll blir jag bara hemma. Jag har ju myst med mina kakor och tittat på olika roliga klipp. Jag hade totalt glömt bort Björn Gustavsson, när jag snubblade över det klipp där han är hos Robin's. Så jäkla kul när Robin säger: "Men du blev ju av med oskulden när du var tjugo". Och Björn säger: "Amen vad kul att det kom upp!" Hehehe. Hehe.
Nu är det verkligen oktober, och jag kommer ihåg att vi i somras sa: haha tänk, om tre månader är det oktober liksom! Och alla bara "nej vad fan säger du, varför förstör du våra liv?". Nu ÄR det oktober, och jaa. Jag gillar det! Luften är skön, löven är vackra, ljuset är härligt. Jag ser inte mörkret som faller och känner inte de kalla vindarna (förutom när valet står mellan bussen och att gå...)!
Jag ser däremot fram emot att ha en Halloweenfest! Det MÅSTE vi ha! Det skall styras, må ni tro.
Här är random bilder:
Jag på Josefina för vad som känns som hundra år sedan! I augusti.
Båstad en julikväll.
Uppe på Grand Hotels takterass i Oslo i juli!
Finaste, gladaste hunden i stan. Med en av sina nallar. Jag saknar ihjäl mig! :)
Buella de Ville. Bella är söt när hon sover... Nej, det här är världens bästa katt! Den personligheten alltså. Katten kan ju prata, inga tvivel. Hon blir nio år nästa år. Lilla kärringjäkel. Bella har lika många poäng hos Mensa som hon har hårstrån.
Nu ska jag sova! Har lite huvudvärk och är dödstrött. Så bra att jag passade på att måla naglarna precis nu. Jaja.
Återkommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0