Måndag 04.10.10

Gooood morgon! Jag hade riktigt svårt att vakna i morse. Jag hade en fantastisk utopi om att jag skulle gå upp klockan sju och gå även till jobbet. Eh. Jo. Jag vaknade och tittade ut och såg att samma regn och rusk härjade, så njäeh. Jag ställde om klockan en timme. Även då var det segt.
Men nu har jag fått i mig kaffe och lite frukost, så då är jag up and running igen!
Jag hade inte tänkt att ha den här tunikan från Marimekko för H&M, men det fick bli den. För den andra see-trough-tunika/toppen var ju... Ja, gjord i polyester, om man säger så. Inte ens det mest välvilliga tvättmedel kan få lukter att dunsta därifrån, och särskilt inte Neutral (jag hatar verkligen att ha ett tvättmedel som Neutral, det ska ju lukta GOTT när man tvättar, det är ju det som är poängen, jag behöver ju liksom inte tvätta bort stora lerfläckar)!
Åååh ikväll kommer Fanny, jag dör av excitement! Men först ska jag jobba några timmar!
Hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0