Kvällen continues

Hej hej! Just nu ligger jag i horisontellt läge hemma hos Robin och Jesper. Det ösregnar ute och är allmänt segt här i Oslo ikväll. Onsdagar är inte någon lillördag här direkt, utan det är imorgon det sker. Men om det här vädret håller i sig så vet jag inte... Då lockar ju filmer och mys mycket mer!
Imorgon ska jag jobba mellan fyra och nio, skön tid. Jag tänkte plocka lite kläder för vinsten i värvningstävlingen, det ska bli kul! Jag har ställt in siktet på en tjock stickad tröja, det är precis vad som behövs just nu!

Jag vill också köpa lite ljus för att göra det mysigare i mitt sovrum! För alla dessa regniga kvällar där Skype och filmer är det optimala sällskapet! Ikväll såg vi The Joneses, den var bra! Att sälja in en hel livsstil är ju verkligen ett koncept som fungerar. Och vad folk drivs till för att uppnå det perfekta livet. Det är egentligen väldigt sorgligt.

Jag saknar alla hemma mycket idag, det är en sån typ av dag. Då man bara ska vara hemma och baka bullar med mamma och åka till stallet och frysa tills man kommer hem och tar en varm dusch och bara umgås med de finaste människorna man vet!

Men jag vet att dagar som den här kommer, det är faktiskt min första på sex veckor, så jag antar att jag klarar mig ganska bra! Jag har fina vänner.


Dum som jag var drack jag två koppar kaffe vid tiotiden. Gissa hur inte-trött jag är just nu?! Suck!

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0