Kom hem, vi börjar om igen?

Alla räknar med att man är så säker på sin sak när man flyttar såhär, vilket gör att man hela tiden får kommentarer som: "kom hem nu!", "sluta lek och kom hem igen!", "om du var här skulle vi ha en jääätterolig helg!". Jamen. Nä. Jag uppskattar ju såklart att jag är saknad, men det är lite jobbigt också. För jag ifrågasätter då mitt val. Är det inte bra att prova på annat? Borde jag vara hemma?
Men det är ju inte roligare hemma, jag hinner nästan aldrig träffa mina vänner, det vimlar inte av fabulous partys att gå på.
Mestadels är jag bara hemma, pluggar eller är i stallet. Och det kan jag ju vid det här laget.
Nu ska jag äta mat med 3 liter tabasco.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0