Ja.......

Men även denna dag kan gå till historien som den händelselösaste på väldigt länge. Jag har inte gjort ett dugg. Jo jag tvättade ju. Men jag har inte orkat lägga in tvätten i garderoben. Borde gå ut på en promenad. Jag kollade liksom på Seventh heaven idag. Det är få saker som är så meningslösa som just det.
Nej men jag måste väl gå ut och gå. Det är så himla mörkt här bara. Suck.
Jag har lovat mig själv att om inte det här blir bättre, så flyttar jag tillbaka om två månader. Jag kan ju inte på varje ledig dag sitta själv och glo.
Jävla glamouröst.
Åh.


Kommentarer
Päivi Wieru

Det låter klokt, två månader, då kan du dra därifrån om de inte har blivit roligare! Välkommen i så fall, kram.

2010-10-30 @ 20:49:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0