Fungera då!

Ah vilken skön dag! Jag har verkligen inte gjort en enda rörelse i onödan! Jag har: ätit, tvättat lite, dammsugit, pratat med alla i min familj, duschat, sovit, ätit, tittat på tv, varit ute den enda gången för dagen för att köpa godis, ätit godiset och tittat på film.
Men!
Jag skulle ju se hela Good luck Chuck! Så hittar jag ingen bättre streamingsida än den som man bara kan titta i 57 minuter åt gången. Störigt! Så jag har sett en timme av en så himla bra film (den är verkligen hur kul som helst) och vill se mer! Men jag vet inte vart jag kan hitta den. Min vanliga streamsida har den inte. Bu!
Deppig.
Men jag ska försöka lite till, i annat fall får jag titta klart på True Blood som jag började titta på. Det säkraste sättet för att få mig intresserad av någonting är att ge mig boken om det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0