Favorit i repris

Gällande mina kontakter i telefonboken:



har du pussat nummer 4?

Andrea. Nej. Det är ett franskt nummer, och jag har ingen aning om vem det är? 

vad har du för relation med nummer 21?
Bromma gynekologmottagning. Säger sig självt, va?

när ska du träffa nummer  34?

Ekerö optiker. (Har jag inga vänner i telefonboken?). Jag vet inte. När jag behöver kolla synen igen.


är nummer 18 söt?
Birgitta, som rider hästen Fayette åt en tjej i stallet ibland. Jo hon är väl söt. På ett mamma-sätt. Snäll är hon!

vad var ditt första intryck av nummer 36?
Elin i stallet. Sprallig tokig människa som säger vad hon tycker med massa humor!

hur/var träffade du nummer 9?
Anne här i Norge. Hon är min kontaktperson på jobbet. Så jag träffade henne i Oslo på Universitetsgate. Ja.

gillar du nummer 40?

Emelie. Min bästaste vän, så jag älskar henne mer än nåt annat!

har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Amanda från förra jobbet. Näpp. Jag har ju bott i Oslo den senaste månaden HALLÅ.


när ska du träffa nummer 14 nästa gång?
Bonti. Säljer barnvagnar och barnkammarinredning. Kan ju träffa "den" nästa gång jag är på Norrtullsgatan 33.

är du nära vän med nummer 41?

Farmor. Jag har kvar hennes nummer, kommer aldrig ta bort det. Men hon finns inte längre, och det är jag ledsen för.

har du gått på bio med nummer 28?

Cribba. Som dejtade den förra stallägarinnans dotter. Nej. Vi gick aldrig på bio. Konstigt va?

 

skulle du kunna dejta nummer 39?
Elisabeth. Nja. Kanske om jag var en man i mina bästa år. I dagsläget - nej.


vad pratar du och nummer 51 oftast om?
Fredrik. Vi jobbade ihop men efter det hörs vi aldrig. Vi brukade prata väldigt mycket om allt möjligt.

känner du nummer 5?

Andy. Ganska lite nu för tiden. Samma som med Cribba. Förutom att han inte dejtade denförrastallägarinnansdotter. De är bästa vänner. A och C, vill säga. Men så. Nej. Jag var kär i honom förut. Bisarrt.


skulle du kunna ge nummer 33 en kram?
Edvard som jag känt sen jag var typ 12. Idag jobbar han på ett dataföretag med Hanna. Som jag känt sen jag var 6 år. Klart jag kan ge honom en kram! Hundra! Han smsar mig varje födelsedag, jul, nyår, påsk och midsommar. Fin.

vad har du och nummer 66 för relation?
Hemmet. Vi älskar varandra, hemmet och jag. Vi har haft samma telefonnummer i säkert tjugo år. Jag älskar det telefonnumret, det är perfekt. Jag ringer det väldigt sällan dock (mobiler koko).




Kommentarer
meli

haha det där måste jag testa! Förresten, blev så rörd när jag läste nummer 40 -el mismo para vos <3

och nummer 41. (hmm jag e nog lite i mitt sensitiv mode här..)



puss o pöss

2010-10-17 @ 11:58:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0