Curriculum Vitae

Här ligger jag och ordnar med mitt CV! Det har ju tillkommit ett jobb, så det måste föras in. Men som vanligt när man ska jobba med datorn så är det inte bara att göra det man tänkt, utan det tillkommer alltid en massa annat. Som att mitt prov-Microsoft Officepaket har utgått och det inte går att jobba i de programmen längre. Då blev jag tvungen att ladda ner Open Office och avinstallera MO. Och sedan blev formatet annorlunda i Open Office, vilket gjorde att jag fick ändra hela upplägget på CVn. Ingenting ska ju vara enkelt!
Skönt nog är jag fortfarande på bra humör, ibland får man lite dippar helt enkelt. Snart är det dags för lunch, och jag ser fram emot en bacon- och avocadosallad!
Vilken röra jag har ställt till med också, ser jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0