Bråttom i säng

Haha! Med mig själv, that is. Hade varit roligt annars. Men icke. Själv skall man sova! Jag har precis avnjutit en middag i världsklass. Fryst fiskgratäng (jag tillagade den såklart) och en liten påse ostbågar. Eh. Ja. Kulinariska upplevelser. 
Men det var gott.
Hela dagen har varit god. Jag har spist så mye gotteri att jag egentligen borde heta Grädde. Kolla:
Det finns seriöst inga ord för hur förjävla god den här tårtan var. Jag DÖR bara jag ser på den. Och det finns kvar på jobbet. Nästan en halv tårta. Gissa vem som äter upp den? Sen är det ju Clubdagar och då bjuder vi på kolor i olika smaker. Jag måste väl ha ätit en 20-30 stycken. Det är inget fingodis, för man blir helt uppblåst i magen, men gott är det.
Så ja. Imorgon blir det nya tag igen, sallad och promenader. Man får ha en svullardag i veckan, faktiskt.
Synd att mina infaller fler dagar i veckan....
Blev raggad på två gånger idag, varav en av gångerna av Igor i mataffären. Jag avböjde. Men mer om det sen. Nu somnar jag snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0