Bon soir

Klockan är ju nästan sex, och då går det ju an att hälsa god kväll. Jag tog mig i kragen och tog mig ut. Det är jag glad för. Vädret var fantastiskt och det var inte ett dugg kallt! Jag tittade in i en bra second handaffär, de hade inte så jättemycket för tillfället verkar det som, det är ju lite mellan två årstider. Men folk börjar säkert rensa ut lite, fast det blir väl sommarkläder då kanske. Nej jag vet inte.
Jag köpte mig en McFlurry med Daim och gick och slöåt på den i någon halvtimme. Jag promenerade bara runt på Grünerlökka och såg mig omkring. Så småningom befann jag mig inne i city, och då passade jag på att handla lite.
Birkelunden var vacker i solskenet
Haha vilken surkärring! Jag åt på lite glass ju. Surminen passar mig inte.
Otroligt fint ljus idag!
Och dessa fick följa med hem. För en gångs skull var skorna sköna och inga fotdödare. Dessutom extrembilliga!
Lite annat köpte jag också. Men jag är trött nu och det är ju inte så vansinnigt intressant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0