Barnvakt

Jag satt barnvakt ikväll åt sonen i familjen. Han sov visserligen så jag tror inte att han ens visste om det. Men, föräldrarna tycker det är otroligt påfluget av dem att fråga mig!
Det gör mig absolut ingenting, är jag bara hemma så är det ju inga problem. Och det är en rar liten pojke också, och om han dessutom sover så spelar det ju ingen roll alls.
Men de är av en annan åsikt och vill genast ersätta mig för det. Så imorgon ska mamman fylla på mitt tvättkort. Och jag tackar såklart, det är dyrt att tvätta!
Jag fick också reda på att en del brev har kommit bort på posten på sistone. Kan vara därför jag inte fått en faktura jag "väntat" på. Inte så kul att höra, jag vill ju inte få någon anmärkning på grund av försvunna brev!
Har tittat på den här filmen under kvällen, ska se klart den!
Jag har tittat på 500 days of summer under kvällen. Riktigt bra, hittills! Jag ska fortsätta nu.
Det var allt för idag! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0