Sommarhets

Nu är det mycket på gång! Jag har massor att göra i skolan, hästen ska hinnas med, jobb och kompisar likaså. Min fina Isabel kommer hem på lördag, jag blir så glaaaad! Hon bor också här ute på landet, så då har jag en bästis inte långt hemifrån! Cykelavstånd, jag gillar't. I sommar har vi lite planer ihop, hon och jag. På midsommar planerar vi en fest hemma hos mig och i juli ska vi till hennes familjs hus i Torekov! Det ska bli så himla roligt. Dessutom ska jag försöka få henne att hoppa Sagarar också, eftersom att jag är långt för feg för det själv...

Imorgon är jag "ledig", vilket innebär att jag är föreläsnings- och seminariefri men desto mer uppbunden här hemma. Jag har sju ton plugg som måste göras, plus att jag inte kan leva i detta klädhav som råder. Något måste göras. Bulldozer måste hyras, typ.

Annars innehåller veckan ett prov i litteraturhistoria, massa jobb med uppsatsen och jobb. Det är bara att hugga i!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0